PRZEBIEG MASA┼╗U

Stopy:

To jedyny masa┼╝ ograniczony czasem. Masa┼╝ powinien trwa─ç ok. 4 minut. Masa┼╝ powoduje ulg─Ö w b├│lu, niezwykle relaksuje. Masa┼╝em st├│p zawsze rozpoczynamy cykl. Minimalny czas ka┼╝dego masa┼╝u to 4 minuty. Po tym czasie dochodzi do kszta┼étowania masowanej cz─Ö┼Ťci cia┼éa! D┼éugo┼Ť─ç masa┼╝u jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb ka┼╝dej osoby.

 

Łydki:

Masa┼╝ stosowany na ┼éydkach eliminuje zm─Öczenie mi─Ö┼Ťni, kszta┼étuje ┼éydki.

 

Uda ÔÇô zewn─Ötrzna strona:

Eliminacja tkanki tłuszczowej.

 

Uda - wewn─Ötrzna strona:

Wa┼╝ny masa┼╝ dla usztywnienia mi─Ö┼Ťni wewn─Ötrznej strony uda. Masa┼╝ niezb─Ödny i po┼╝─ůdany przy ka┼╝dym cyklu.

 

Uda z tyłu:

Eliminacja tkanki t┼éuszczowej, wzmocnienie mi─Ö┼Ťni po┼Ťladkowych, mi─Ö┼Ťni ud, oraz kszta┼étowanie po┼Ťladk├│w. D┼éugo┼Ť─ç masa┼╝u jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb(grubo┼Ť─ç tkanki t┼éuszczowej i stopnia cellulitisu).

 

Po┼Ťladki:

Eliminacja tkanki t┼éuszczowej, wzmocnienie mi─Ö┼Ťni po┼Ťladkowych , kszta┼étowanie i podniesienie po┼Ťladk├│w.

 

Biodra i talia:

Kształtowanie sylwetki.

 

Plecy:

Masa┼╝ eliminuje b├│l i przem─Öczenie mi─Ö┼Ťni. Masujemy plecy siedz─ůc na pod┼éodze lub kl─Öcz─ůc.

 

Ręce i dłonie:

Masa┼╝ rozpoczynamy od masowania d┼éoni, nast─Öpnie cz─Ö┼Ťci przedramienia i wzwy┼╝. Powoduje zmniejszenie tkanki t┼éuszczowej.